“גדולים החולמים חלומות והופכים חלומות למציאות, גדולים העוסקים במעשים קטנים והופכים את המעשים לגדולים” (הרב משה צבי נריה זצ”ל)
תוכנית רג”ב (ראש גדול בהוראה) היא תוכנית ארצית ייחודית ואיכותית, המיועדת לסטודנטים ולסטודנטיות מצויינים מבחינה ערכית ומבחינה לימודית, הלומדים בכל אחד ממסלולי ההכשרה לתואר הראשון.
מטרתנו לגייס סטודנטים וסטודנטיות ערכיים ובעלי יכולות גבוהות, ולהכשירם באמצעות תכנית מיוחדת ואיכותית להיות מורים מובילים, מחנכים מצוינים ומנהיגים חינוכיים.
התכנית מעניקה ללומדים בה:
- שכר לימוד מלא
- אפשרויות שונות למסלולים ישירים מקוצרים לתואר שני.
- מילגה נוספת בסך 5000 שח בשנה כנגד 40 שעות מעורבות חברתית
(אפשרות למלגה נוספת לסטודנטים והסטודנטיות במסלולי אנגלית ומתמטיקה, תמורת שעות מעורבות חברתית נוספות) - שייכות לקבוצת איכות מכללתית
- תעודת גמר כחלק מתכנית ארצית יוקרתית ומוכרת
- קורסים בעלי ערך מוסף, יוצאי דופן ומיוחדים
- התנסות ייחודית ויוצאת דופן.
- סיוע בהשמה להתמחות באופן פרטני.
פעמיים בשנה מתקיימים מפגשי זום ארציים (נפגשים ברג”ב), ופעם בשנה מתקיימים כנסים ארציים או מחוזיים של כלל הלומדים ברג”ב מכל המכללות בהן מתקיימת תכנית רג”ב. המפגש השנתי בונה קומה נוספת בזהות הקולקטיבית לכוח מנהיגותי ומוביל.
אנו ברג”ב שאנן העמדנו במרכז ההכשרה הייחודית את ההתנסות הקלינית, אנחנו מאמינים ששחייה לומדים במים, והוראה לומדים בבית הספר.
הקורסים הייחודיים תומכים בהתנסות הייחודית, ומקדמים הוראה חדשנית, יצירתית ויוזמת.
אם אתם רואים עצמכם מתחברים לחזון הזה, מקומכם איתנו.
סטודנטים וסטודנטיות שעשו מבחן פסיכומטרי וסיימו עם ציון משוקלל מעל 615 (פסיכומטרי 660 ומעלה אפשר גם ללא בגרות) יופנו למבחני מסיל”ה. על פי תוצאות מבחן מסיל”ה תבחן מועמדותם למסלול.
סטודנטים וסטודנטיות עם ציון בגרות ממוצע מעל 105 ללא פסיכמוטרי יופנו גם הם למסיל”ה ואם יקבלו 7 ומעלה יופנו לקורס מקוון ולפי שיקלול התוצאות יוכלו להגיש מועמדותם לתכנית.
מבחן מסיל”ה הוא מבחן ארצי של מכון מופ”ת (מיון סטודנטים ייעודי להוראה) הבודק בין השאר מיומנויות נוספות הנדרשות בהוראה כגון כישורים חברתיים וכושר מנהיגות. רף הכניסה המינמלי הוא ציון 5.5. סטודנטים שלא עשו בחינה פסיכומטרית, או שציונם המשוקלל הוא 615-630 יוכלו להתקבל לתכנית עם ציון מסיל”ה 7 ומעלה בלבד.
הערות:
1. האחריות על קבלה לתכנית היא של הנהלת רג”ב הארצית.
2. ישנה אפשרות לקבלה מצומצמת של סטודנטים בסיום שנה א’ עם נתונים מתאימים.
יש לפנות לרכזת רג”ב לבדיקת זכאות לאחר ביצוע מבחן מסיל”ה.
מסלול ישיר לסטודנטיות שרוצות להיות יועצות, בעלות שאיפה לניהול, ויכולות בין אישיות גבוהות במיוחד.
הסטודנטיות במסלול זה ילמדו תואר ראשון בחינוך יסודי, ובמהלך הלימודים ישולבו לימודי הקדם ליעוץ, ובמסלול ישיר ימשיכו ללימודי יעוץ.
הקבלה לתכנית מותנת בקבלה לתכנית רג”ב, בראיון בסוף שנה א’, ובאישור סופי של קבלה לייעוץ בסיום שנה ב’.
הלימודים יתקיימו במשך חמש שנים: שלוש השנים הראשונות לתואר ראשון בשילוב לימודי רג”ב, ושנתיים לימודי ייעוץ בשילוב עבודה בשדה החינוכי והתנסות בייעוץ.
בשנים א’-ב’ יתקיימו לימודי רג”ב ביום חמישי במסגרתם תתקיים התנסות ייחודית, מעורבות חברתית וישולבו קורסים בחינוך רגשי דרך לימודי יער, והוראה מבוססת פרויקטים. (בנוסף ללימודים לתואר ראשון במסלול יסודי בימים ראשון עד שלישי)
בשנה ג’ יתקיים יום לימודי קדם ליעוץ ביום שני, המעורבות החברתית תתקיים במדור יח”ס במכללה והסטודנטיות של רג”ב ישתלבו בקורסים האקס-קלריקולרים המתקיימים במכללה. בשנה זאת יובילו בוגורת התכנית פרויקט משותף לאגודת הסטדנטים וללומדים ברג”ב סביב יום ירושלים.
הסטודנטיות במסלול מחוייבות להשתתפות אקטיבית ומלאה בימי לימוד, בקורסים הייחודיים, התנסות ומעורבות חברתית וכן בסיורים ובכנסי רג”ב.
בכל שנה מחוייבות הסטודנטיות לחתימה על חוזה מול רג”ב ארצי.
שמירה על ממוצע ציונים מעל 90 באופן כללי ומעל 85 בקורסי חינוך.
הוראה בבית ספר לאחר סיום הלימודים וכו’ – והכל על פי המסמך שיוצא אחת לשנה על ידי רג”ב הארצי.
מסלול לתואר ראשון בכל מסלולי הלימוד וההתמחויות הקיימות באקדמית הדתית שאנן.
בשנים א’-ב’ יתקיימו לימודי רג”ב ביום חמישי במסגרתם תתקיים התנסות ייחודית, מעורבות חברתית וישולבו קורסים בחינוך רגשי דרך לימודי יער, הוראה מבוססת פרויקטים, עקרונות הוראה מתקדמת במאה ה- 21 וחינוך דתי בעידן פוסט-מודרני. כולם במודל “קורסי תפר” התומכים בהתנסות הייחודית שתעשה בבתי ספר. (בנוסף ללימודים לתואר ראשון במסלול לבחירת הסטודנטית בימים ראשון עד שלישי)
בשנה ג’ המעורבות החברתית תתקיים במדור יח”ס במכללה והסטודנטיות של רג”ב ישתלבו בקורסים האקס-קלריקולרים המתקיימים במכללה. בשנה זאת יובילו בוגורת התכנית פרויקט משותף לאגודת הסטדנטים וללומדים ברג”ב סביב יום ירושלים.
הסטודנטיות במסלול מחוייבות להשתתפות אקטיבית ומלאה בימי לימוד, בקורסים הייחודיים, התנסות ומעורבות חברתית וכן בסיורים ובכנסי רג”ב.
בכל שנה מחוייבות הסטודנטיות לחתימה על חוזה מול רג”ב ארצי.
שמירה על ממוצע ציונים מעל 90 באופן כללי ומעל 85 בקורסי חינוך.
הוראה בבית ספר לאחר סיום הלימודים וכו’ – והכל על פי המסמך שיוצא אחת לשנה על ידי רג”ב הארצי.
מסלול לתואר ראשון בכל מסלולי הלימוד וההתמחויות הקיימות באקדמית הדתית שאנן, במימון מלא של שכר לימוד והשתלבות בשנה ג’ בלימודי תואר שני (ללא מימון).
בשנה ד’ במקביל לסטאז’, לימודים לתואר שני, וסיום תואר ראשון ושני בארבע שנים בלבד.
בשנים א’-ב’ יתקיימו לימודי רג”ב ביום חמישי במסגרתם תתקיים התנסות ייחודית, מעורבות חברתית וישולבו קורסים בחינוך רגשי דרך לימודי יער, הוראה מבוססת פרויקטים, עקרונות הוראה מתקדמת במאה ה- 21 וחינוך דתי בעידן פוסט-מודרני. כולם במודל “קורסי תפר” התומכים בהתנסות הייחודית שתעשה בבתי ספר. (בנוסף ללימודים לתואר ראשון במסלול לבחירת הסטודנטית בימים ראשון עד שלישי)
בשנה ב’ יעשו הסטודנטיות במסלול זה את ההתנסות הקלינית עם שנה ג’ על מנת לפנות זמן ללימודים לתואר שני בשנה ג’.
בשנה ג’, במקביל ללימודי תואר שני, תתקיים מעורבות החברתית תתקיים במדור יח”ס במכללה והסטודנטיות של רג”ב ישתלבו בקורסים האקס-קלריקולרים המתקיימים במכללה. בשנה זאת יובילו בוגורת התכנית פרויקט משותף לאגודת הסטדנטים וללומדים ברג”ב סביב יום ירושלים.
הסטודנטיות במסלול מחוייבות להשתתפות אקטיבית ומלאה בימי לימוד, בקורסים הייחודיים, התנסות ומעורבות חברתית וכן בסיורים ובכנסי רג”ב.
בכל שנה מחוייבות הסטודנטיות לחתימה על חוזה מול רג”ב ארצי.
שמירה על ממוצע ציונים מעל 90 באופן כללי ומעל 85 בקורסי חינוך.
הוראה בבית ספר לאחר סיום הלימודים וכו’ – והכל על פי המסמך שיוצא אחת לשנה על ידי רג”ב הארצי.
ברוך הבא לאקדמית שאנן!
אנחנו מזמינים אותך לבדוק את התאמתך לתכנית המצויינות רג”ב (ראש גדול בהוראה) שתתמקד באתגרים הרלוונטים לנו כמנהיגים חינוכיים לעתיד בחינוך הדתי. התכנית מאפשרת קיצור של התואר לשלוש שנים בלבד, במימון מלא של משרד החינוך ובמילגה נוספת מטעם מפעל הפיס על סך 5,000 שקל כנגד מעורבות חברתית (שמתבצעת כחלק אינטגרלי מתכנית ההכשרה).
תנאי הקבלה:
אם ממוצע הבגרות שלך מעל 105 או שעשית פסיכומטרי והממוצע המשוקלל שלך מעל 615 תופנה על ידי יחידת הרישום שלנו למבחן מסיל”ה (בזום), לפי שיקלול התוצאות בין שני הנתונים האלה תוצג מועמדותך לתכנית.
לאחר ראיון עם רכזת רג”ב שאנן, ד”ר עדה גבל, תתבקש לכתוב מכתב בקשה לקבלה לתכנית (על פי הוראות שינתנו על ידי הרכזת) ואז תעודכן על ידה אם עליך לעשות קורס מקוון או שבזה הסתיים התהליך המכללתי.
הקבלה הסופית לתכנית היא באישור הנהלת רג”ב הארצית.
תכנית ההכשרה הייחודית של הסטודנטים של רג”ב:
התכנית כוללת פעילות שבועית, סדר צהריים אחד בשבוע, שבו תפגש עם תלמידי תיכון, בישיבה שלך או אצלם, ותלמד איתם גמרא בחבורה. אנחנו נשתדל לאורך השנה לאתגר אותך בהוראה חדישה ומעניינת, דווקא במקצועות הקודש. את ההוראה הייחודית הזאת ילווה מד”פ מטעם המכללה.
במהלך השנה נקיים שמונה מפגשים פרונטליים, ימים מלאים שיפורסמו מראש (חלקם בבין הזמנים, חלקם לא) ובהם נקיים מפגשים של שני הקורסים ההיברידיים, ונפגוש אנשים מעוררי השראה מעולם החינוך הדתי כדי לעסוק באתגרים ובחידושים בשדה החינוך הדתי בישראל. בין מפגש למפגש יקיים כל אחד משני הקורסים גם מפגש זום אחד, בשעות הערב.
התאריכים המדוייקים יפורסמו בפתיחת שנת הלימודים האקדמית.
המחוייבות שלכם היא להשתתפות אקטיבית ופעילה בכל חלקי התכנית: מפגש שבועי עם תלמידים, שיהווה גם התנסות ייחודית וגם מעורבות חברתית, המחוייבים על פי כללי רג”ב הארצי. השתתפות פעילה בימי העיון, ובמפגשים המקוונים הסנכרוניים, התנסות בתרגילים יישומיים שתתבקשו לבצע בהוראה. אחת לשנה, מתקיים כנס ארצי של תכנית רג”ב מכלל מכללות ההוראה בארץ, וההשתתפות בו גם היא חובה.
המבנה הזה יתקיים במשך שנתיים בשנים א-ב. (התכנים ישתנו כמובן)
בשנה ג’ יוכלו המעוניינים להתחיל כבר בלימודי תואר שני (שלא במימון המכללה) דבר שיקצר את הדרך לתואר ראשון ושני ברציפות לארבע שנים בלבד.
במקביל בשנה ג’ נקיים שמונה ימי סיור שיאורגנו על ידכם, ובהם נבקש להכיר ולבקר במקומות שבהם לומדים את מקצועות הקודש באופן מיוחד, במקומות שבהם מתמודדים עם “דור המסכים” בדרכים מגוונות, במפגשים עם אנשים שיעניין אתכם לשמוע ועוד. את אופיה של המעורבות החברתית בשנה זו נגבש במשותף במהלך שנים א’-ב’.
במהלך התואר תדרשו להצטרף לקורס בינמכללתי אחד, שיהווה מפגש משמעותי ומעניין עם סטודנטים ממכללות אחרות הלומדים גם הם בתכנית רג”ב.
מחוייבויות נוספות:
- ממוצע הציונים בתואר חייב להיות מעל 90
- לאחר סיום התואר יש לעבוד במשרד החינוך שלוש שנים ב2/3 משרה לפחות.
את מסלול הגברים יוביל ד”ר שלמה אברמוביץ, רב, מורה והיסטוריון. מומחה בלמידה בכלים טכנולוגיים.
הקורסים שילמדו בשנת תשפ”ד
- שנה א’ מסלול בנות
לימודי יער (לימודים רציפים בימי חמישי לאורך סמסטר א’)
תכנית סמסטריאלית השוקדת על מתן מענה, דרך המעשה החינוכי, לארבעה חיבורים: אדם-עצמו, אדם-טבע, אדם-קהילה, אדם-הרגע הזה.
בדרך לארבעת היעדים העמוקים הללו נלמד מספר דברים:
- כיצד למוסס את קירות הפדגוגיה העתיקה ולבסס למידה חדשה, מחברת ומחוברת.
- כיצד לנהל יום מלא למידה, חקר, חוויה והתנסות בטבע.
- כיצד לעורר בתלמידים רצון לפרוייקטים משפיעים וברי קיימא ומתוך לפתח PBL
- נלמד את הערך והדרך לקיים למידה רגשית חברתית (SEL) מבוססת טבע אשר מקדמת את כלל תחומי הדעת.
- כיצד לפתח ולבסס חוסן רגשי
- מה היא עבודת צוות מייטיבה המביאה לתחושת נוכחות נינוחה.
כל זאת ע”י שימוש בכלי הנחיה והוראה הכוללים מלאכות, שירים, משחקים, מעגלי הקשבה, מיומנויות חיים קדומות ועוד.
למידה מבוססת פרויקטים ובין תחומית (לימודים רציפים בימי חמישי לאורך סמסטר ב’)
הקורס יעסוק במתן כלים לתפיסת טיפוח מיומנויות לומד והערכתן, קידום למידה מבוססת מיומנויות, ולמידה מבוססת פרויקטים. בקורס נפרק את המיומנויות הנדרשות לבניית יחידות לימוד מבוססות פרויקטים, תוך התנסות מעשית בתכנון יחידת לימוד רב תחומית פרי תהליך הלמידה.
תוצר הלמידה של הקורס יהיה הבסיס לתכנית ההכשרה הייחודית של רג”ב לשנה ב’ תשפ”ה.
- שנה א’ מסלול גברים
פליידגוגיה בלימודי קודש – קורס היברידי
הקורס מקנה פדגוגיה חדשה ע”ב הלימוד הקלאסי של הגמרא. צורת למידה בה התלמידים פעילים יותר. הלמידה מתבצעת ברמת חשיבה גבוהה יותר ונוגעת יותר במהות של הסוגיה ולא רק בידיעה שלה.
הקורס יוצר נבחרת מובילה של מורים לעתיד שילמדו גמרא בפדגוגיה משחקית.
במהלך הקורס יתנסו המשתלמים במשחקים ויצרו בעצמם משחקים חכמים שקשורים באופן ישיר לתחום הידע שלהם. מטרת ההתנסות היא תירגול השיטה ובדיקת התוצרים על תלמידים.
בין נושאי הקורס:
בניית משחקים תוצאתיים – מודל שלושת השלבים
פיתוח משחקי בריחה בגמרא
שילוב אינטליגנציות מרובות במשחק
מנגנוני בחירה ומודלים נוספים של משחקולוגיה
סטודיו פיתוח יצירתיות
מודל “מאיץ המשחקים”
משחק מדליק בקליק – שימוש בעזרים טכנולוגים פשוטים במישחוק
משחקים לשיפור הזיכרון
שילוב כלים טכנולוגיים בהוראת מקצועות קודש- קורס היברידי
אחד השינויים המרכזיים שהתרחשו בעולם החינוך בשנים האחרונים הוא הרחבת השימוש בכלים טכנולוגיים בהוראה. ישנם יתרונות רבים לשימוש בכלים אלו, בין השאר בכך שהם מסייעים להפוך את הלומדים למעורבים ופעילים יותר בלמידה. גם בהוראת מקצועות קודש יכולים הכלים הטכנולוגיים לסייע רבות בשיפור איכות ההוראה ואפקטיביות הלמידה, כאשר השימוש בהם נעשה באופן מיטבי. במהלך הקורס נחשף למחקרים עדכניים, נכיר מודלים ושיטות לשילוב נכון של כלים טכנולוגיים, ונתנסה במגוון כלים.
- שנה ב’ בנות:
עקרונות הוראה במאה ה-21
הקורס יתמוך בהכשרה הייחודית של רג”ב כקורס תפ”ר ויעסוק בשילוב ידע תיאורטי ויישום פרקטי. הסטודנטיות יקבלו הבנה עמוקה וראיה הוליסטית של מושגים, עקרונות ומיומנויות מעשיות החיוניים למלאכת ההוראה העכשוויות והעתידית. הגישה המעשית של התכנית מגשרת ביעילות על הפער בין התיאוריה והפרקטיקה ויוצרת נתיב משותף בין השניים.
במוקד הקורס יעמדו עקרונות ההוראה במאה ה- 21: שילוב כלים טכנולוגיים ובינה מלאכותית בהוראה, משחקים ויצירתיות בהוראה, למידה והערכה חלופית ועוד.
חינוך דתי בעידן פוסט-מודרני
הקורס יעסוק בהבנה וניתוח של מיומנויות SEL ושיחה כבסיס לחינוך ערכי-ודתי. נעסוק בסוגיות חינוכיות ערכיות המעסיקות את הנוער בעידן המסכים והאתגרים שהם מביאים איתם, ובדור של שפע רעיונות שבחלקם מאתגרים את החינוך הדתי באופן ייחודי. גם הקורס הזה יהווה בסיס להוראה מותאמת שתעשה בהוראת נביא באולפנת שח”ם.
- שנה ג’ בנים ובנות:
למידה דינאמית עם כלי בינה מלאכותית – קורס משותף עם רג”ב תלפיות
קורס מרענן, חדשני ומשלב מידה סינכרונית עם התנסות מעשית וקהילה דיגיטלית תוססת.
נקיים 5 מפגשים סינכרונים בהם נכיר את כלי הבינה מלאכותית הפופולריים ביותר, נלמד עליהם ונתנסה בהם. נקיים דיון על הפוטנציאל הטמון בכלים ללמידה בכיתה והגברת מיומנויות חשובות. בין המפגשים יהיו מטלות א-סינכרוניות לבחירה מתוך מודולות לבחירה הקשורות לנושאים ששוחחנו עליהם במפגשים ואף מודולות על כלים נוספים כמו סרטונים, תמונות, מצגות ומנגינות בבינה מלאכותית.
מהקמפוס לכיתה: מסע אישי בגיבוש זהות חינוכית
תכנית סמסטריאלית הנועדה לספק תמיכה וליווי לסטודנטים ולסטודנטיות של תכנית רג”ב, במעבר מהלימודים במכללה לעולם הדינמי של בתי הספר. תכנית זו חורגת מגישה פורמלית בלבד ומטרתה לטפח מעבר מודע ומכוון מהאקדמיה לשדה החינוכי.
במסגרת הליווי ישנם שני צירים מרכזיים, ציר אישי- פנימי וציר מקצועי- חיצוני.
- הציר האישי- פנימי, מכיר בחשיבותו של תהליך אישי, משמעותי הכולל זיהוי כוחות, גילוי עצמי, גיבוש זהות חינוכית וביסוס עמוד שדרה מקצועי תוך דגש מיוחד על טיפוח זהות רג”ביסטית.
- הציר המקצועי- חיצוני, מתמקד בטיפוח הבנה מעמיקה של השדה החינוכי באמצעות מפגש ודיאלוג משמעותי עם בעלי עניין שונים במרחב החינוכי, לרבות, מורים, מנהלים ומפקחים, לטובת היכרות עם המציאות הפרקטית והמעשית של מערכת החינוך.
התהליך ילווה באופן פרטני וקבוצתי בתהליך היציאה של בוגרי רג”ב אל השדה בעזרת סדרה של השתלמויות וסימולציות שיסייעו לבוגרנו למצוא את מקומם במערכת החינוך בשיתוף עם יחידת הסטאז’ במכללה.
את תהליך ההשמה של תכנית רג”ב, תוביל גב’ מוריה טל 0548835520 | Moriatal11@gmail.com
מוריה טל זמינה לסטודנטים ולסטודנטיות של שנה ג’ בנייד ובמייל. כמו כן, ניתן לתאם פגישה במכללה בימי שני.
קורסים אקס-קלירקולרים
כל סטודנט מתכנית רג”ב מחוייב לקחת קורס אחד מתוך מגוון הקורסים האקס-קלריקולרים הניתנים במכללה.
קורסים בינמכללתיים
כל סטודנט בתכנית רג”ב מחוייב לקחת במהלך התואר קורס אחד מתוך מגוון הקורסים הבין-מכללתיים כמפורסם באתר רג”ב.
צוות תוכנית רג"ב תשפ"ד 2024-2023

ד"ר עדה גבל
מרכזת תוכנית רג"ב
adagebel@gmail.com

גב' מוריה טל
רכזת השמה ומדריכה פדגוגית שנה ב' Moriatal11@gmail.com

ד"ר שלמה אברמוביץ
מד"פ רג"ב גברים ומומחה בשילוב טכנולוגיות בהוראה

מר איתן חסיד
מקים, מנהל ומלווה מסגרות יער וחינוך טבעי, בעלים ומייסד של “עץ ודעת” naturaledu1010@gmail.com

מר חגי גלנט
מומחה למשחקולוגיה חינוכית chaggay1@gmail.com

גב' הילי זוורו
מומחית בלמידה מתקדמת ובעלת האתר: "הגיע זמן חינוך"

גב' רווית רז
מלווה לשנתון א' ravitshatz@gmail.com
אם אתם חושבים שאתם מתאימים, חולמים לא רק להצליח אלא להצליח בענק ,
בואו להיות חלק מתכנית הדגל שלנו למצויינות ערכית, חברתית וחינוכית.
צרו קשר עם מדור רישום או ישירות עם רכזת רג”ב:
ד”ר עדה גבל | 054-5684679 | adagebel@gmail.com
כל הדלתות פתוחות בפניכם (תחומי הלימוד במכללה)
מה כדאי לי ללמוד?
תואר ראשון
הכשרה להוראה ותעודת הוראה .B.Ed
תואר שני
.M.Ed בחינוך והוראה
המרכז ללימודים מתקדמים
פיתוח מקצועי והסבה אקדמאים להוראה
חוגים
- חינוך מיוחד
- מקרא
- תורה שבעל פה
- חינוך מתמטי
- היסטוריה
- אנגלית
מסלולים
- הכשרה מורות לגיל הרך
- הכשרת מורים לבית הספר היסודי (כיתות א'-ו')
- הכשרת מורים לבית הספר העל-יסודי (ז'-י')
- הכשרת מורים לחינוך מיוחד
מסלולים
- המרכז ללימודים מתקדמים, פיתוח מקצועי והסבה אקדמאים להוראה
- השלמת תואר בוגר בהוראה (.B.Ed)
- הרחבת הסמכה לבעלי תואר אקדמי ותעודת הוראה
- הרחבת הסמכה לגננות/מורים בעלי תואר מוסמך בכיר
- תעודת הוראה לאקדמאים דתיים
- פיתוח מקצועי
- לימודי תעודה
- אבני ראשה - תוכנית להכשרת מנהלים
תוכניות מיוחדות
מדרשות / בית מדרש נשים
"נחיתה רכה" – (סטאז')
היחידה להתמחות וכניסה להוראה
- רג"ב (ראש גדול בהוראה) - מסלול מצוינות
- הכשרת יוצאי אתיופיה
- מסלול להכשרת חרדים
- מסלול להכשרת גברים
- מסלול בנות צאנז - בית חנה
- מסלול בנות חב"ד - בית רבקה
- "תואר בטוהר" - מסלול השלמת .B.Ed לבוגרות
- סמינר או מכללה חרדית
- אמיצי רוח - מסלול מואץ לתואר ראשון ושני למצטינות
- כפני רוח – לימוד אקדמי בשילוב אולפנא ושירות לאומי
- מדרשת שאנן - לימודי תואר בשילוב בית מדרש בין-תחומי
- בית מדרש נשים אלי-ה - נשים לומדות ויוצרות
- בית מדרש אשכולות - שילוב ייחודי תלמוד, הלכה ומחשבה
- עורי צפון – לימודי מדרשה בשילוב לימודים אקדמיים
- התמחות בהוראה (סטאז')
- סדנאות התמחות (סטאז') ל"סדירות"
- סדנאות ההתמחות (סטאז') "לבנים תורניים"
- קורסים לגננות ולמורים "חדשים"
- קורסי "חונכים ומלווים"
צרו איתנו קשר
- טלפון: 04-8780000
- פקס: 04-8714445
- כתובת: רח' הים התיכון 7, קריית שמואל, חיפה
- ימים א'-ה': 19:00-08:30 | יום ו': 13:00-09:00