הסיפור על הילד הירוק (שמירה על איכות הסביבה) – ד”ר ניצה דורי

שמירת איכות-הסביבה היא תפיסת-עולם, בבסיסה מצויה ההכרה: “רְאֵה מעשי – כמה נאים ומשובחין הן, וכל מה שבראתי – בשבילך בראתי; תן דעתך, שלא תקלקל, ותחריב את עולמי, כי אם תקלקל, אין מי שיתקן אחריך!” (קהלת רבה ז’, כח).

“הסיפור על הילד הירוק” – מיועד להורים ולמחנכים, המעוניינים להנחיל לילדים את הערך החשוב של שימור איכות הסביבה בעולם, אשר בו חשיבות הנושא הולכת וגוברת.

הספר נכתב בהתאמה לגיל הרך ויסייע לילד לפתח מוּדָעוּת ולהתעניין, להתמצא בסביבתו הקרובה ולהזדהות ולהתיידד עמה. בהפנמת הכתוב – יערוך הילד את הבחירה הנכונה שלו בתרומתו האישית לחיים בעולם  בר-קיימא.

בעקבות קריאות מזַמן הסיפור הייחודי רעיונות לפעילות חווייתית כיד-הדמיון הטובה עליו, פעילות, שיכולה להפוך את הספר לחלום מתגשם ולשלב יחסי גומלין בין האדם, חֶברתו וסביבתו, פעילות, אשר תקיף את כל תחומי-ההתפתחות של הילד.

ד”ר ניצה דורי – מחנכת ותיקה לגיל הרך בעיר נתניה, ובמקביל היא משמשת ראש החוג לגיל הרך במכללה האקדמית הדתית לחינוך שאנן – בחיפה.

אזל

• למה ללמוד אצלנו? כי שאנן – מכללה דתית לחינוך ולהוראה, ברמה אקדמית גבוהה היחידה בצפון • • למה ללמוד אצלנו? כי שאנן – מכללה דתית לחינוך ולהוראה, ברמה אקדמית גבוהה היחידה בצפון •

כל הדלתות פתוחות בפניכם (תחומי הלימוד במכללה)

מה כדאי לי ללמוד?

תואר ראשון

הכשרה להוראה ותעודת הוראה .B.Ed

תואר שני

.M.Ed בחינוך והוראה

המרכז ללימודים מתקדמים

פיתוח מקצועי והסבה אקדמאים להוראה

חוגים

מסלולים

מסלולים

תוכניות מיוחדות

מדרשות / בית מדרש נשים

"נחיתה רכה" – (סטאז')
היחידה להתמחות וכניסה להוראה

צרו איתנו קשר

הסתרת תמונות

ההרשמה לשנה"ל תשפ"ד בעיצומה!

מלא/י את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם: