סיפורי חגים לגיל הרך – ד”ר ניצה דורי

סיפורי חגים לגיל הרך המקיף שני סיפורים לכל חג במעגל השנה, מוקדש לכל החגים במעגל השנה, מלבד חגי תשרי (חלק א’ של סדרה זו). הסיפורים נולדו מתוך צורך של מחברת הספר, ד”ר ניצה דורי, ראש החוג לגיל הרך במכללה האקדמית הדתית “שאנן” בחיפה, כגננת במשך שנים רבות בעברה וכן מתוך צרכי התלמידות אותן היא מלמדת במכללה, להביא בפני הילדים בגן סיפורי חגים שיהיו מתאימים בשפתם, באורכם, בסגנונם ובעיקר בערכים החברתיים-המוסריים המוצפנים בהם לגיל הרך.

כן בא הספר לענות על הצורך להרחיב, לרענן ולחדש את המאגר הקיים בתחום סיפורי החגים.
הסיפורים מעלים סוגיות ערכיות כמו אהבת הזולת, נתינה, ויתור, סובלנות, קבלת השונה ועוד, ברגישות המותאמת להזדהות הילד וליכולתו להבין את המוסר, ונכתבו בהשראת רוח ישראל והמסורת היהודית, הזהות היהודית וזיקה לערכים דתיים-חברתיים בקרב הילדים בגיל הרך.
הסיפורים בספר אינם מציגים את הסיפור ההיסטורי אלא מציעים דילמות מעולמם של הילדים לדיון ולהרחבה של מתווך הסיפור לאחר הקראתו.

היעדים התמטיים והיעדים החינוכיים הולבשו בספר זה בלבוש ספרותי על דמויות ילדים כראויות לחיקוי. הספר נכתב מתוך היענות לצרכי כל העוסקים בחינוך בגיל הרך, הורים ומחנכים ומייצג את עולם הילדות הקיים והרצוי ומהווה מודל לחיקוי ולהזדהות אישית.

• למה ללמוד אצלנו? כי שאנן – מכללה דתית לחינוך ולהוראה, ברמה אקדמית גבוהה היחידה בצפון • • למה ללמוד אצלנו? כי שאנן – מכללה דתית לחינוך ולהוראה, ברמה אקדמית גבוהה היחידה בצפון •

כל הדלתות פתוחות בפניכם (תחומי הלימוד במכללה)

מה כדאי לי ללמוד?

תואר ראשון

הכשרה להוראה ותעודת הוראה .B.Ed

תואר שני

.M.Ed בחינוך והוראה

המרכז ללימודים מתקדמים

פיתוח מקצועי והסבה אקדמאים להוראה

חוגים

מסלולים

מסלולים

תוכניות מיוחדות

מדרשות / בית מדרש נשים

"נחיתה רכה" – (סטאז')
היחידה להתמחות וכניסה להוראה

צרו איתנו קשר

הסתרת תמונות

ההרשמה לשנה"ל תשפ"ד בעיצומה!

מלא/י את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם: